To już drugi raz jak moi uczniowie tworzą w trakcie czytania.
2.Udekoruj pudełko. Na wieczku napisz tytuł i autora- możesz dodatkowo ozdobić.
W pierwszym dniu omawiania lektury mieliśmy do wykorzystania cały wachlarz pomysłów. Dzieci do pudełek powkładały przedmioty kojarzące się z lekturą. Stworzyły własne zagadki, samodzielnie na forum klasy prezentowały swoje projekty. Na podstawie zebranych pomysłów z łatwością udało się też opisać głównego bohatera.
Zaskoczyło mnie to jak dzieci zaangażowały się w ten projekt. Co ciekawe, samodzielność, którą starałam się wypracować już od pierwszej klasy wśród uczniów jest ogromna. W projektach widoczny jest bardzo mały wkład rodzica, a duży stopień zaangażowania samego dziecka.
Projekt też generował u dzieci bardzo dużo emocji, a jak wiadomo, dzięki nim uczymy się zdecydowanie bardziej efektywnie.
Komentarze
Prześlij komentarz